just me.

just me.

sâmbătă, 27 august 2011

Venim pe rand dar plecam pe sarite ..

"...Ne mor prietenii, ne mor
Murim si noi în moartea lor,
Si amintirile ne dor ...
Ne mor prietenii , ne mor.. "



 Sunt momente  in viata cand simti ca nu mai ai nici un rost , cand ai impresia ca tot pentru ce ai luptat se pierde ,
cand propria respiratie te doboara, cand mananci numai sa le satisfaci grija celor din jur, cand iti vine sa plangi incat sa inunzi Pamantul, cand nu mai stii prin ce metode sa te descarci...
Cand cel mai greu e sa realizezi ca trebuie sa mergi mai departe..


Deseori, ne afecteaza si regretam cel mai mult pierderea celor care nu ne-au fost neaparat apropiati, dar care si-au pus intr-un fel amprenta in viata noastra ..
Cand pierd o persoana , primul lucru la care ma gandesc e ce-a facut acea persoana pentru mine, si nu ce am insemnat eu pentru ea..
Si cel mai mult regret ca nu am apucat sa zic Multumesc! 



Pentru prima data in viata ma tem de moarte, nu de propria-mi moarte , ci de a celorlalti !



In memoria omului care mi-a pus snowboardul in maini , initiandu-ma in acest sport.
Multumesc Dan! Pentru fiecare sfat, pentru intreaga ta jerta, pentru fiecare cuvant, si pentru simplul fapt ca ai fost un om mare..
Odihneste-te in pace!

2 comentarii:

  1. NE TRECEM CA SI ANOTIMPURILE "
    de prof. Dumitru Buhai

    NE TRECEM, CUM SE DUC SI ANOTIMPURILE,
    DAR NOI NU NE MAI REPETAM, CA SI ELE!
    ACUM, MA UIT DOAR LA NISTE FOTOGRAFII,
    IN CARE VAD C-AM PASTRAT ANII MEI VII...

    AS VREA SA OPRESC TIMPUL IN LOC,
    DAR NU UIT CA SUNT DOAR UN STRAJER;
    SI-S IN TURNUL DE VEGHERE-N SOROC,
    CANTAND FERICIREA-NVELITA-N MISTER!

    26 AUGUST 2006

    RIP, Dan .

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu exact despre ce vorbesti.Condoleante.

    RăspundețiȘtergere