just me.

just me.

luni, 12 septembrie 2011

Cand vara se face in toiul toamnei..






Tumblr_lrf2nowwrp1r1c71do1_500_large



Iubirea nu-i facuta pentru mine!
Pentru mine sunt distractiile, aventurile, noptile pierdute aiurea cu oameni pe care tocmai i-am cunoscut ,nebunia de doua zi cu amintirile si nebuniile care ma definesc si pe care o sa mi le aduc aminte peste ani cu regret , si nu un regret pentru ca le-am am facut , ci pentru ca nu le mai pot face din nout..
Asta sunt , desi par 100% naiva , imi pare rau sa te dezamagesc, dar ii dau dreptul iubirii sa ma acapareze peste cativa ani, cand o sa am maturitatea si rabdarea sa pot asculta toate sentimentalismele care acum mi se par depasite ..
Da, las impresia ca nu stiu sa apreciez, si poate nu stiu ,dar decat sa ma arunc pe un drum care nu imi ofera satisfactii prefer sa am un prieten care ma cunoaste suficient  si cu care pot vorbi orice decat sa simt ca imi cade cerul in cap..
Poate nu sunt pregatita pentru asta..

3 comentarii:

  1. Mi-a atras destul de mult atentia titlul blogului tau.E bine sa fii visator,dar cu masura. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. exact asa...iubirea nu e pt noi... Chiar nu te pot contrazice

    RăspundețiȘtergere
  3. salut,daca vrei sa facem schimb de linkuri add tinkkker93 .blogul meu este tinkkker.in

    RăspundețiȘtergere