just me.

just me.

vineri, 7 octombrie 2011

Poti incepe privindu-ma in ochi..


”Cand m-am iertat pe mine insumi , mai pot sa fiu iertat..”
M.L.

Tumblr_lsp62nbpib1qb9405o1_500_large

Orizonturile care mi se deschid in momentul asta ma uimesc pana si pe mine , sa fiu oara facuta pentru asta ? 
Pot eu oare rezista ”ranitilor dintre linii” ?
Sa fie oare revelatiile de moment hotaratoare pentru viitorul nostru?
Ceva ma cheama , ceva ma atrage , si pentru prima data in viata simt ca pot sa lupt pentru ceva si ma simt motivata ..
E oare un semn ca m-am gasit pe mine insumi?


7 noiembrie 2011 .
Ma gandesc cu regret la inceputul anului acestuia , nu cu regret pentru actiunile mele, ci pentru faptul ca nu mai sunt cu cei cu care eram in primele clipe a acestiu deceniu.
7 luni de maxima schimbare, de uimire a tuturor, un an plin de maturitate .. si cu acesta ocazie si realizez cat am evoluat in ultimii 3 ani..
Am inceput anul cu un vis , pe care mi l-am indeplinit frumos , si care inca mai scrie istorie.. 
Imi mai ramane ceva la care sa visez ? Le am pe toate , si sunt recunoascatoare.


Si nu stiu de ce simt nevoia sa cer scuze pentru greselile mele multe ..

3 comentarii: