just me.

just me.

miercuri, 25 aprilie 2012

Ajunge !!


M-am saturat sa mai alerg dupa unul si altul ! M-am saturat fac clipe posibile in momente imposibile..
M-am saturat sa imi ratez sansele vietii ..
M-am saturat sa plang pentru voi ! M-am saturat sa vad frica voastra de a da o sansa dorintelor !
M-am saturat sa te caut si tu sa nu fii !
M-am saturat efectiv de tot, de tot!!
M-am saturat sa vad ca tineti in voi iubirea , si o pierdeti..
M-am saturat sa cred in voi degeaba !
M-am saturat sa strang maini , ca dupa totul sa fie fara sens..
M-am saturat sa nu pot face ceea ce simt pentru simplu fac ca regulile nescrise ale societatii imi interzic!!
M-am saturat sa nu intelegeti ca totusi sufar ..
M-am saturat de zambete pierdute in vant ! M-am saturat de clipele in care imi vine sa urlu..
M-am saturat sa nu iti pot vorbi..
M-am saturat sa astept !!
M-am saturat de propriile sacrificii neapreciate si prost intelese !
Nu va mai suport pentru simplul fapt ca nu aveti curajul SA SPUNETI !!
E asa greu sa spui ca o vrei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu